woensdag 21 april 2010

+++ Contactinfo +++

Wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo?

Alle leden zijn te bereiken via volgende info:

Days Inn Motel
Middleburg Heights, OH 44130
tel +1 440 243 2277 of 001 440 243 2277

kamers:
208: Didier, Gio, Sibert, Robbe
213: Stijn A, Matthias, Niels, Lowie
217: Freya, Jo, Camille, Janske, Jasper
218: Jenna, Jorick, Stijn DM, Sharon
216: Geert, Domien, Jaron, Seppe
211: Lien, Jens, Bart, Steven
215: Fredje, Morgan, Arnaud
214: Jonathan, Kenny, Axel, Maarten
221: Tijl, Bernd, Louis, Demphy, Bram
219: Dorine, Luc, Bea
210: Micha, Geert, Lieven, Ingrid

Je kan alleman best bereiken tussen 17u00 en 00u00 Belgische tijd (11u00 en 18u00 Cleveland tijd).

We vragen wel geen misbruik te maken van de bereikbaarheid, zodat we een callcenter kunnen vermijden... We kunnen ook niet beloven dat de leden ook altijd op de kamer zullen zijn wegens de geplande activiteiten tijdens de namiddagen/avonden.

5 opmerkingen:

Drummajor zei

Hoi Gio,
Kan jij de navraag doen of de vriendinnen van Arnaud en Morgan over alles op de hoogte zijn.Zoniet vraag hen dan de gsmnummer of nummer van de vaste telefoon dan zal ik die mensen opbellen en een uitgebreide briefing geven.Fredje zijn vriendin is door mij al volledig geinformeerd en ik blijf haar voor eventuele nieuwigheden op de hoogte houden.Laat mij iets weten via heinvanneste@hotmail.com
Indien er verder nog iets is dat ik persoonlijk kan doen, laat mij iets weten.Hopende jullie te kunnen helpen doet mij deugd en wens ik jullie allen nog een zo aangenaam mogelijk verblijf.

Jullie liefhebbende DM

Unknown zei

Dag allemaal,

Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie prestaties. Heb de halve finale gevolgd in 'De Krone', aankomst 17.00 hr, hoera na jullie prestatie, pintje gedronken met Roger en Ronny die altijd bereid zijn een medemens bij te staan in dergelijke momenten, om 20.00 hr thuis. Kging nog in den hof werken maar heb dat wijselijk niet meer gedaan.
Nu zitten jullie vast. Maar ik zie dat jullie het niet aan jullie hart laten komen en er het best van maken. Zo veel mensen ook die jullie ter hulp snellen. Is fantastisch. Moet zijn dat jullie het verdiend hebben. Keep up the spirit. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. We verlangen al om jullie veilig terug thuis onder ons te hebben.
Vele groetjes,
Christian (papa Lowie)

Unknown zei

Als oud spelend lid heb ik veel watertjes doorzwommen.Maar na de euforie van verleden week was het eventjes slikken.Na de geslaagde info avond gisteren was er terug Spirit bij ouders,vrienden en symphatisanten.Nogmaals proficiat,het gaat jullie goed.Solong.Jak tee bi joebiljoe

Jan&Chris zei

Hey daar allen aan den anderen kant,

Het is hartverwarmend te zien dat vreemde mensen voor jullie zorgen zonder er ook maar enig belang bij te hebben. Op die manier krijgt jullie extra verblijf nog een speciaal Amerikaans tintje mee.
Na een zesde plaats in de finale van WGI behalen jullie zeker een topplaats in het WK "make the best of it"
Voor de mensen die instaan voor de correspondentie, verslaggeving en organisatie van het ganse gebeuren daar aan de overkant een wel gemeende dankuwel. Ondanks alle opstakels slagen jullie erin, om ook ons thuisblijvers elke avond met gerust hart te laten inslapen.
Jullie schreven vorige week reeds geschiedenis en we hebben de indruk dat het verhaal nog lang niet teneinde is.

Groetjes aan iedereen
en een extra knuffelken voor Stijn en Sharonneken.
Chris en Jan

Virginie & co zei

Heb de laatste dagen nog nooit zoveel aan mijn pc gezeten als nu ... het zou me maar overkomen dat ik iets niet gezien of gelezen heb!!

Gisterenavond na de samenkomst met de ouders had ik het toch even moeilijk ... nog een hele week zonder onze papa ...

MAAR ik heb deze week al veel lieve en warme mensen leren kennen met een zoon of dochter bij DS en krijg zo stillekes het gevoel dat de DS-familie van uitbereiding zal mogen spreken!!

Papa, Iebe heeft jou superveel te vertellen ... er passeert hier géén halve minuut zonder dat ze over jou praat. Ze wil echt alles aan jou vertellen!! Jille wil nu elke dag naar het nieuws kijken om te zien of de vulkaan gestopt is maar zij begrijpt het wel beter.
Je zou de volgende weekends best niet te veel plannen, ik denk/hoop dat ze je volledig zullen opeisen!!!

Vele knuffels aan iedereen!!!