donderdag 8 april 2010

HYPNOTIA SHOW VOORSTELLING

DrumSpirit nodigt alle ouders, vrienden, familie en Dadizelenaren nu zaterdag 10 april om 18u00 uit naar de voorstelling van hun HYPNOTIA show. De dag erop -zondag 11 april- vertrekt de groep met deze show voor een week op tournee doorheen de Verenigde Staten.

Kom de muzikale talenten aanmoedigen en succes wensen!!
Welkom aan iedereen! Inkom gratis natuurlijk!

Tijdens de USA tournee kan je hier terecht voor het dagboek van het percussie ensemble

5 opmerkingen:

Unknown zei

hey jongens! how is America? stikjaloers zit ik hier in mijn bed!! =) Ik ben er zeker van dat jullie het daar fantastisch gaan doen! ik was in elk geval volledig overtuigd van jullie act! en als het van mij afhangt zijn jullie al gewonnen! =)

Dikke kus uit knokke!
Hanne

Unknown zei

Hey Guys! Zaterdag nog Live, gisteren (zondag) op WTV...en hopelijk donderdag via LIVE STREAMING... .
Have Fun in what you perform!
Geniet ervan en heel veel succes!
Grtz,
Kurt (Kuurne)

jLj zei

kmisj janske mijn sgat,
egt egt woa
dikke kus, xxx

Drummajor zei

Zo ver weg en toch zo dichtbij op het scherm te Dadizele.Ik zal me verwoorden ivm de show: mooi,prachtig,ongelooflijk,formidabel,grandioos. Jullie moeten in de finals zitten.Daar wij nog geen punten weten is er veel stress.Daarom wens ik jullie nog veel succes zonder stress.
Dikke kus vanwege jullie liefhebbende Drummajor

debby zei

drumspirit ne dikke proficiat tot nu toe e ik wens en duim nog alle dagen voor jullie YOU CAN DO IT
groetjes vanuit belgie
debby x